vrijdag 2 december 2016

De Laatste Maand // Year's End








Zo hee! Daar schuiven we zomaar naar December.... Wat is het hard gegaan...

De afgelopen week ging als een speer. Het weekend hadden we allerlei verplichtingen zoals een Klaas-bezoek en helpen bij het Creaweekend. Man, drukke boel!

Nu, terwijl ik dit typ, ben ik best wel moe en kijk ik uit naar dit weekend. Even geen verplichtingen, en net voordat de chaotische laatste 3 weken voor de kerstvakantie beginnen. Nog even diep ademhalen!

Maar ook even kijken naar de goede dingen van afgelopen week:
 
Ik genoot van de mooie zonsondergangen.
Ik besloot dat ondanks dat de kapster vorige week donderdag echt heel hard haar best had gedaan dat mijn haar stom zat. En pakte de tondeuse (jawel!).
Kathelijne vond het vermiste octopusje waardoor ik nu officieel kan werken aan het patroon van het mini-beestje.
En de MCAL is bijna af. Echt bijna. Word er helemaal blij van.
Tijdens het foto's uitzoeken zag ik dat onze muppets (beter bekend als onze kinderen) een keer mijn telefoon in hun handen hadden gehad (haha!)

Geniet van het komende weekend <3

~~~~~~~~~~~~~~

Wow! Another week has flown by! Suddenly it became December.....

The past week has been intense, both at home and at school. We had a weekend filled with obligations such as visiting st Nicholas and helping out at the Creaweekend craft fait. It was b-u-s-y.. 

As I am typing this I feel tired and I am looking forward to the upcoming weekend. An (sort of) empty weekend. The last weekend before the ratrace called work will start with crazy hectic days. I am taking a full breath and will jump right into it.

But on a positive note:
I loved the pink and orange sunsets we had during the last few days.
I decided to buzzcut my hair. Yes. My hairdresser did a good job last Thursday on my hair, but as always my hair decided to misbehave and I hated it. So I buzzed it!
Kathelijne found the missing mini octopus. This means I can officially start on the pattern.
The MCAL is 90% done!
And while I was browsing pictures on my phone I found out that the kids misused it. Oh well ;)

Enjoy your weekend!

xXx 

Barbara

1 opmerking:

  1. Zo, da's wel wat anders met je haar. Maar het staat je goed! Leuke foto's van al je activiteiten.

    BeantwoordenVerwijderen

I would love it if you leave a comment! Thank you so much for visiting xXx