maandag 16 mei 2016

What's Up?




Ik dacht na en hakte de knoop door: nog heel even niet "echt" bloggen.... Deze week is wel HET moment van aankondigingen want vrijdag a.s. kun je de planning zien voor de komende zomer Mystery Crochet-A-Long!!!!!
Achter de schermen zijn mijn testers en ik heel druk bezig en jawel, het is bijijijijna klaar. Zo fijn!

Dus ik heb besloten om deze week even de tijd te nemen om alles klaar te zetten voor mijn nieuwe MCAL en lieve mensen, haken jullie weer mee? Ik heb er super zin in!


~~~~~~


I put on my thinking cap and decided "no, not yet" when it comes to real blogging. This week will be all about announcements though! Upcoming Friday I will post the planning of the new summer edition of my Myster-Crochet-A-Long!!!!!!!
My testers and I are working our ass off to give you a top notch, supercute pattern. It is almost done, and it feels great!!

This is the main reason I am still taking a step down and I am going to use the time this week to get everything ready for the MCAL. My dear readers, are you in? I am super excited!!


xx
Barbara

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

I would love it if you leave a comment! Thank you so much for visiting xXx