zondag 31 januari 2016

52 Crochet Flowers Challenge #4 and #5




Ik haakte verder, maar niet met plezier.... Ik vind Phildar coton 3 en ByClaire no1 echt niet fijn om te haken!! Iemand tips?

Anyhoo, vorige week stond een blauw sneeuwklokje op het programma en deze week vergeet-mij-nietjes!

Hieronder vind je de links naar de (gratis) patronen.

~~~~

I crocheted on and on, but not with much delight. I do not like to crochet with Phildar coton 3 and ByClaire no1. They tend to irritate my tennis elbow. Does anybody know of an alternative?

Anyhoo, I had a bluebell lined up for last week and forget-me-nots for this week.

You can find the links to the (free) patterns below.



xx
Barbara

5 opmerkingen:

  1. Hoi Babara :) misschien zou je SMC catania of Katia capri eens kunnen proberen , ik vindt dat persoonlijk heel fijne garens
    Lieve groet Manuela

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind je klokjes en vergeetmijnietjes geweldig! Ben dol op bloemen!
    Zou misschien ook eens moeten proberen om er te haken ( tussen al mijn andere projecten in ), want in de tuin laten ze nog op zich wachten...
    Fijn week!
    Sigrid

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Of Catona van Lana Grossa. Je bloemen zijn erg mooi, krijg zin in de lente!
    Groetjes Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Schattige bloemetjes! Mooi fris blauw. Ik vind Phil Cotton 3 juist heel fijn haken, het is mijn standaard garen! Grappig dat ieder zo zijn voorkeuren heeft.

    BeantwoordenVerwijderen

I would love it if you leave a comment! Thank you so much for visiting xXx