vrijdag 8 mei 2015

Pattern: Viola Shawl






Eindelijk mag ik hem posten want het patroon is klaar!! Ik ben er weer trots op.

Ik zou zeggen zoek in je voorraad fijn sokkengaren uit (ongeveer 800 meter), pak een 5mm haaknaald en haak lekker deze shawl. Het patroon is geschreven voor zowel de ambitieuze beginner als de meer gevorderde haakster want er zitten wat leuke steken tussen. Zoals je ziet ben ik ook met een tweede versie begonnen en ik moet zeggen dat ik hem zo ook supermooi vind, dit is een uni kleur garen met een restje sokkengaren.

Het patroon bestaat uit 8 pagina's met geschreven instructies, diagram, duidelijke foto's en tips om de shawl helemaal naar jouw smaak te haken.

Je kunt het patroon downloaden door HIER te klikken (PDF)



~~~~~~~~~~

Here it is, a new pattern that I am so so proud of!

Search your stash for about 800 yards of sockyarn, grab a 5 mm hook and crochet this fun shawl. The pattern is aimed at the ambitious beginner but also has some fun twists for the more experienced crocheter. As you can see I've also started a second version with a one colour yarn and for one stitch I used variegated yarn. It will look gorgeous!

The pattern is available with 8 pages of written instructions, charts and options to customize this shawl to your wishes.

The pattern can be downloaded by clicking HERE (PDF)

3 opmerkingen:

I would love it if you leave a comment! Thank you so much for visiting xXx