donderdag 26 juni 2014

Pity Buy / Troostkoop

 

I had plans for today.
Little did I know that most of them are still on my to-do list.
The wall paperer was going to help us out with the first room today and after some rearranging and putting all his stuff together he got busy.
After two hours he was done.
This afternoon I found out there were huge dents in our wooden floor in the exact same spot as where his glue table stood.
In the middle of our living room!
I called the company and someone from this company came to check things out. I was in a hissing fit if you know what I mean because he was trying to belittle me, saying that the paperer set up his stuff outside the house but that wasn't true!
I thought I would break down and cry.
I tried to let of steam, and luckily my dear hubby called and took the task of really getting angry off of my shoulders.
I had so many plans... One was finishing a pattern. Taking picture of my newly designed tam. Etc.

So I bought flowers. I really wanted to smash something and curse, but I bought flowers :)
I think I am officially a silly woman :)

Ik had zo veel plannen voor vandaag.
Helaas kon ik niet voorspellen wat er zou gaan gebeuren en dat het meeste op mijn to-do lijstje zou blijven staan.
De behanger zou vandaag komen om de eerste kamer te behangen en na wat spullen opzetten en neerzetten en installeren ging hij aan de slag.
Na twee uur was hij klaar.
In de middag kwam ik erachter dat er grote deuken zaten in het midden van de woonkamer waar de lijmtafel had gestaan...
Ik heb het bedrijf gebeld en iemand van de behangdienst is toen komen kijken. Ik was echt woedend want hij probeerde het probleem te sussen en zei dat de behanger alles buiten was opgezet terwijl dat helemaal niet waar is!
Als de planken er uit moeten dan moet een groot deel van de kamer van laminaat ontdaan worden...
Ik was echt wel over mijn toeren.
Ik heb geprobeerd om het los te laten de uren daarna maar dat was nog wel lastig echt wel. Gelukkig belde mijn lieve echtgenoot en nam hij de taak op zich om eens goed woedend te worden en te bellen.
Ik had zo veel plannen.... Eentje er van was een patroon afmaken. Een foto maken van een gehaakte baret/muts. Een toets nakijken. Etc.

Dus vanmiddag, omdat ik mezelf het waard vind, kocht ik bloemen. Ik had enorm zin om iets kapot te gooien en te schelden maar ik kocht lekker bloemen :)
Ik denk dat ik officieel raar ben :)

2 opmerkingen:

  1. Hello - I love your blog so much that I have nominated you an award. You will find more details at ~

    http://mariannaslazydaisydays.blogspot.co.uk/2014/06/feeling-happy.html

    Marianna

    BeantwoordenVerwijderen

I would love it if you leave a comment! Thank you so much for visiting xXx