dinsdag 10 juni 2014

Couch potato


It's one of those days when only couch and crochet therapy works!
After a full day of students who were NOT willing to listen to me or work with me.
After a full day of being in a building that was still way too hot even move a muscle.

Both Big Man and I were only in the mood for doing our own thing.

And sometimes that is just the perfect remedy. Creating a zen bubble for yourself and relax.....
I am cuddled up under my purty blanket and my blanket to be :) Bliss.

I hope you are doing the same thing :) Have a great evening!

Het was zo'n dag waarop alleen een bank en een haakproject als therapie werkt!
Na zo'n dag waarop leerlingen lamlendig in hun bank hingen en dus echt niet mee wilden werken.
Na zo'n dag in een zeer warme en benauwd gebouw waar de beweging als binnenstappen in een lokaal al er voor zorgt dat het zweet over je rug loopt.

De Grote Man en ik waren alleen nog te porren voor een avondje van ieder ons eigen ding doen.

En soms is dat het perfecte medicijn. Even een zen cocon om je heen en ontspannen...
Ik zit lekker onder mijn hexagon liefde en mijn deken in wording. Heerlijk.

Ik wens je dezelfde therapie toe :) Fijne avond!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

I would love it if you leave a comment! Thank you so much for visiting xXx