zondag 13 april 2014

The Day after a Birthday Party






 


My little boy is 6 years old. Six years of mommyhood and it is a surprise every day. I still remember those first days, and every birthday has been a milestone. My little boy is getting so big and learns so much every day!
The whole family was invited yesterday! My sister in law took along my 7 month old nephew (such a cute relaxed baby! mine were different ;) ), my sister is really getting a baby bump (due in September) and everybody was chatting and having fun. It was great.
Mr. G was the second to be awake today (hubby being first, he is an early riser) and got downstairs. After half an hour he tripped upstairs and asked if I would please join him because he needed help getting his new box of Lego open. Cuty pie.
You can imagine how happy he was to open up his new Lego and start building.

The day after also means eating birthday leftovers. I made some nice sandwiches, paprika soup, pasta salad and artisan bread. Yum!

Miss K came downstairs at 8.30 AM, she slept in! She took a while to wake up completely with a big hair do and her doll.

And as you can see I am still working on my blanket. I know I made just a few crochet-related posts over here during the past few months but I have way too little time to crochet. It bums me out. Two more weeks, and then there are two weeks of vacation. I am really looking forward to it!

Looking outside I am seeing blue skies and sunshine, so this afternoon we will be working in the garden for pimp-our-garden project 3! 
Have a great Sunday!

Onze kleine man is 6 jaar oud. Jeetje wat is dat hard gegaan. Je herinnert je nog zo hoe die eerste dagen waren, en alle verjaardagen die volgden en nu is hij alweer 6!! Hij wordt zo groot en leert nog zoveel. Wat gaat het hard..

De hele familie hadden we uitgenodigd gisteren en het was een gezellige boel. Mijn schoonzusje had mijn kleine neefje van 7 maanden meegenomen en mijn zusje begint echt een zwanger buikje te krijgen (September is ze uitgerekend). Zo leuk om te zien hoe anderen een baby hebben en krijgen! Ik denk dat iedereen zich wel vermaakt heeft gisteren.

De kleine man was als tweede wakker vandaag (manlief als eerste) en hij sloop naar beneden. Op een gegeven moment kwam hij weer naar boven getrippeld of ik alsjeblieft naar beneden wilde komen want hij kreeg zijn nieuwe Lego bouwdoos niet open. Schatje.
Je kunt je voorstellen hoe blij hij was toen hij kon beginnen!

Zo'n dag na een verjaardag zijn er natuurlijk nog lekkere restjes. Heerlijke pastasalade, paprikasoep, zelfgebakken kneed-mij-niet brood en sandwiches. Jummie.

De kleine dame kwam om half negen pas beneden, dat is echt uitzonderlijk, ze heeft gewoon uitgeslapen! Ze moest nog wel even wakker worden samen met haar popje en ontploft haar.

Zoals je kunt zien ben ik nog steeds bezig met mijn deken. Aaargh! Er zijn echt maar kleine momentjes geweest de afgelopen weken dat ik mijn haaknaald aanraakte.... Ik hoop nog steeds meer haakgerelateerde posts te kunnen maken..... Tot nu toe staat het allemaal een beetje stil (en probeer ik me er niet aan te ergeren!).

Ik wil jullie allemaal een hele fijne zondag toewensen. Het weer ziet er prachtig uit, de zon knalt de tuin hier in, dus ik ga lekker in de tuin werken vanmiddag aan project nummer 3!

 Een hele fijne Zondag!






Geen opmerkingen:

Een reactie posten

I would love it if you leave a comment! Thank you so much for visiting xXx