zaterdag 26 april 2014

KingsDay!

 




Our first ever KingsDay!

We kept it simple but did dress up with orange in our hair and our clothes.
The kids and I went to the flea market and had a nice stroll looking at all the stuff pulled from attics and garages. My o my, so many things! It seems that this year it was mostly clothes and shoes that were on sale today, so I got home emptyhanded. Bummer.
I gave the kids both 2 euros and permission to buy what they want within certain limits (I had to get it home on the tram, so no big toys for example!). Little Man bought an Optimus Prime Transformer and a couple of dinky toys. Little Lady went for a fire engine and Ministeck.

De eerste Koningsdag!
We hielden het simpel vandaag, maar wel lekker oranje frutsels in ons haar en op onze kleding.
De kinders en ik gingen naar de vrijmarkt en aangezien het heerlijk weer was, was het goed toeven heel vroeg deze morgen, voor dat de drukte losbarstte. Wat een hoop spullen waren er van zolders en uit garages getrokken! Het leek alleen dit jaar dat er vooral kleding en schoenen te koop zonde, dus geen antieksnuffelmogelijkheden voor mij. Ik kwam met lege handen thuis. Boe.
Ik gaf beide kids 2 euro om uit te geven aan wat ze wilden (maar binnen bepaalde grenzen, zoals niet te groot). De kleine vent kocht een Transformer en wat autootjes en het Meisje kocht een brandweerauto en Ministeck.


 
The rest of the day was spent mostly in the garden and weaving in ends of my beautiful beautiful blanket! Ta-dah! I am almost done and I put the pattern up for testing on Ravelry. I am terrible excited about it! I am looking for 3-4 testers and the testing itself will be peanuts. I am not asking to make the full blanket, only to test the motifs! If you want to you are welcome to apply as a tester!

De rest van de dag hebben we in de tuin vertoeft en heb ik me weer gebogen over het eindjes wegwerken van mijn mooie deken! Tadaa! Ik ben bijna klaar en heb vandaag een topic geopend op Ravelry om het patroon te laten testen. Ik word daar zo happy van! Ik zoek ongeveer 3-4 testers (en specifiek 1 Nederlander die na het testen de vertaling goed door wil lezen) en het testen zelf is appeltje eitje. Ik vraag namelijk niet of een tester de hele deken wil maken, maar juist alleen de motieven. Als je mee wilt doen ben je van harte welkom om je aan te melden!

Happy Weekend!
xXx
Barbara

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

I would love it if you leave a comment! Thank you so much for visiting xXx